www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=279

When a Stranger Calls

Regia:Simon West
Roluri principale:Camilla Belle
Durata:87
Producator:Screen Gems Inc.
Premiera în România:28.04.2006

"Apel misterios" poate fi considerat un film bun, la categoria a doua de thriller-e psihologice. Exista mult întuneric, multe surprize, pe fundalul unei nopti furtunoase. Dar în cele din urma avem totusi de-a face cu un film mediocru, un remake al unui film din 1978. Camilla Belle joaca acum rolul lui Carol Kane din filmul original, fiind studenta Jill Johnson, chemata sa fie dadaca într-o casa misterioasa, lânga un lac. Ea este terorizata de telefoane amenintatoare, prin care este întrebata daca i-a verificat pe copii. Într-un final Jill îsi da seama ca telefoanele vin chiar din interiorul casei. De la cine oare?

Regizorului Simon West îi pasa mai putin de intriga filmului sau de plauzabilitatea actiunii, concentrându-se pe crearea unei atmosfere apasatoare, de izolare si suspans. Si daca prima parte a filmului creeaza presiunea psihologica prin tehnica sugestiei, finalul de 20 de minute decade în actiune. Exista încaierari între curajoasa eroina si maniacul misterios, dar West pastreaza violenta la cote mici totusi. Daca doriti sa simtiti rece pe sirea spinarii si nu aveti ce face, puteti vedea filmul, dar daca doriti ceva mai sofisticat si mai cu cap, nu raspundeti "Apelului misterios".

Filmul contine unele scene cu violenta, scene de groaza, crime ce nu sunt prezentate direct, imagini scurte cu cadavre si câteva expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=279