www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=273

Regia:John Whitesell
Roluri principale:Martin Lawrence
Gen:Aventuri, Comedie
Durata:99
Producator:20th Century Fox
Premiera în România:14.04.2006

Martin Lawrence revine în rochii corpolente în comedia nu prea comedie "Acasa la Coana Mare 2". Continuarea cu agentul FBI deghizat în Hattie Mae Pierce, Coana Mare, este un fel de amestec între "Bona de la fortele speciale" si "Mrs. Doubtfire". Lawrence îsi reia rolul, doar ca acum este retras din actiune, oferind în schimb demonstratii copiilor despre serviciile FBI. Între timp acasa, el asteapta un copil cu sotia sa Sherrie (Nia Long).

Actiunea se declanseaza când este ucis fostul sau partener si mentor în acelasi timp. Malcolm se hotaraste sa investigheze crima, infiltrându-se ca dadaca pentru cei trei copii ai unui programator, Tom Fuller (Mark Moses), care se pare ca ar întreprinde actiuni ce pot compromite securitatea nationala. Malcolm trebuie sa îsi vada de propria familie, iar Coana Mare de ancheta, dar între timp Malcolm-Coana Mare se ocupa si de familia problematica a lui Fuller, dând sfaturi despre întâlnirile amoroase rebelei fiice Molly (Kat Dennings); facând coreografie cu mai micuta Carrie (Chloe Grace Moretz); si facându-l pe auto-distructivul Andrew sa spuna primele lui cuvinte (evident: "Coana Mare"). În timpul unei discutii intime cu Molly, Coana Mare îi vorbeste despre dinamica relatiilor dintre baieti si fete, care este aceeasi ca pe vremea ei (lui). "Scenariul s-a schimbat, dar jocul este acelasi" - lucru valabil si pentru film.

Regizat de John Whitesell, si continuarea are acelasi umor de un gust îndoielnic precum originalul din 2000. Si desi Lawrence ofera un rol placut, poantele lui Coana Mare sunt... îmbatrânite. Sunt câteva momente în film ce fac greu de explicat cum de ratingul este doar AP-13. Tema valorilor familiale este din pacate spalacita de aceste scene dubioase moral. Sa speram ca Coana Mare se va pensiona.

Filmul contine violenta comica, afisare de arme, umor sexual, aluzii sexuale, referinte la droguri, dansuri lascive si expresii necizelate. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=273