www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=268

Regia:Martin Campbell
Roluri principale:Antonio Banderas, Catherine Zeta-Jones
Gen:Ac?iune, Aventuri, Drama, Western
Durata:129
Producator:Columbia Pictures
Premiera în România:24.03.2006

La sfâroitul mileniului trecut (1998), Antonio Banderas îmbraca pentru prima oara mantia neagra ascunzându-oi chipul sub "Masca lui Zorro". Acum se întoarce în "Legenda lui Zorro", regizata de acelaoi Martin Campbell. În film au trecut 10 ani, ac?iunea petrecându-se în anul 1950, aristocratul Alejandro de la Vega (Banderas) ducând acum lupta pe un alt teren: al familiei.

Acum so? oi tata, Alejandro îoi doreote o via?a mai normala, dar nu poate renun?a de tot la obiceiul de a lupta împotriva raufacatorilor. So?ia lui, Elena (Catherine Zeta-Jones), doreote ca el sa îoi lase la o parte sabia oi sa nu mai fie un tata absent pentru fiul lor (Adrian Alonso), astfel ca chipeoul nostru erou este sfâoiat între responsabilitatea pentru familie oi destinul sau de aparator mascat al celor oprima?i. Cei care se tem ca toate acestea i-ar putea dauna lui Zorro, pot sa stea linioti?i: framântarile din familie nu stau în calea la ceea ce filmul este cu adevarat: o ac?iune îndraznea?a plina de dueluri. Aceasta pentru ca Zorro trebuie sa demaote complotul sinistru al unei fraternita?i secrete, asemanatoare masoneriei, de a sabota demersurile Californiei pentru a deveni un stat suveran, oi de a scinda uniunea prin declanoarea Razboiului Civil.

Din distribu?ie mai fac parte Rufus Sewell, în rolul arogantului aristocrat francez Armand, personajul negativ din film, care îi face avansuri Elenei dupa ce ea oi Alejandro se despart pentru un timp; Nick Chinlund în rolul lui Jacob McGivens, servitorul slugarnic oi lao al lui Armand; oi Julio Oscar Mechoso în rolul exuberantului Fray Felipe, confesorul fidel al lui Zorro. Cascadoriile sunt mai spectaculoase "Legenda" decât în "Masca", iar în ceea ce priveote violen?a, ea este moderata, deoi produc?iile moderne permit ac?iuni de o mai mare intensitate. Binele oi raul sunt clar definite, oi Zorro este întotdeauna de partea celor saraci oi lipsi?i de aparare. Ca în "Masca", farmecul acestei continuari consta mult în atrac?ia dintre Banderas oi Zeta-Jones. Campbell face o treaba buna echilibrând ac?iunea, povestea de dragoste oi comedia, ceea ce poate atrage o audien?a larga.

Filmul con?ine violen?a, pericole, unele expresii uoor necizelate oi aluzii sexuale. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=268