www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=265

Regia:Tony Scott
Roluri principale:Keira Knightley, Mickey Rourke, Edgar Ramirez
Gen:Ac?iune, Drama, Thriller
Durata:127
Producator:Scott Free Productions
Premiera în România:17.03.2006

Actorul britanic Laurence Harvey, carismaticul star din "Drumul spre înalta societate" oi "Candidatul Manchurian" (produc?ia din 1962, nu cea recenta), a murit când fiica sa, Domino, era doar o feti?a. Cu siguran?a nu oi-ar fi imaginat calea pe care avea sa o urmeze. "Domino" este un film fara valoare oi respingator inspirat de via?a neobionuita a acestei tinere, ce a trecut de la cariera de fotomodel la cea de vânator de recompense. Adevarata Domino a murit la 34 de ani.

În rolul lui Domino este Keira Knightley, alaturi fiindu-i Ed (Mickey Rourke) oi Choco (Edgar Ramirez). Misiunea lor actuala este sa recupereze o mare suma de bani, dar oi sa îi prinda pe vinova?i. De-a lungul acestei ac?iuni ei sunt filma?i de un producator de reality-show-uri (Christopher Walken). Camerele de filmat care se mioca permanent, scenele rapide oi bruote, preten?ioasele efecte de lumini, toate fac din film unul confuz, urât oi dezmembrat. Lucy Liu, Mena Suvari, Jacqueline Bisset, Delroy Lindo, Mo'Nique oi Dabney Coleman apar în film în rolul a diferite personaje, dupa ce pâna acum au ales proiecte mai elevate. Limbajul vulgar este în exces, la fel oi violen?a. Nici folosirea unor imagini religioase oi nici finalul nu reuoesc sa otearga gunoiul dinainte.

Filmul con?ine violen?a oi mult sânge, blasfemii multe, vulgarita?i, situa?ii sexuale oi nuditate personala, folosire de droguri. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=265