www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=264

Roluri principale:Paul Walker
Gen:Ac?iune, Drama, Thriller
Durata:122
Rating:
Producator:Media 8 Entertainment
Premiera în România:17.03.2006

Lung, zgomotos, dezgustator oi în cele din urma grotesc, "Între focuri" arata ca lucrarea de examen a unui student înfierbântat al lui Quentin Tarantino. Regia oi scenariul îi apar?in lui Wayne Kramer, în centrul dramei aflându-se Joey Gazelle (Paul Walker), un membru de jos din mafia din New Jersey, care are neinspirata idee de a nu arunca o arma folosita într-o tranzac?ie de droguri, în timpul careia mai mul?i poli?ioti corup?i au fost ucioi.

Prietenul cel mai bun al fiului sau, pe numele sau Oleg (Cameron Bright), fura pistolul, aruncându-l pe Joey într-o nebuneasca cursa de recuperare a armei. Miza este mare pentru ca Oleg oi-a ucis cu acel pistol tatal sau vitreg (Karel Roden). Desfaourându-se de-a lungul a 18 ore, majoritatea nocturne oi pline de sânge, cursa lui Joey implica mafio?i italieni, gangsteri ruoi, poli?ioti corup?i oi pedofili. Filmul pare inspirat din cele de acelaoi gen ale lui Tarantino, Sam Peckinpah, John Woo oi Michael Mann. Kramer reuoeote sa faca filmul extrem de realist, iar imaginea este bine lucrata. Dar dincolo de profesionalismul vizual, filmul ramâne unul al violen?ei gratuite.

Filmul con?ine câteva scene deosebit de violente, împuocaturi oi batai, abuz de copii, pedofilie sugerata, simulare de sex oral, nuditate par?iala oi frontala, nuditate masculina, scene într-un club de striptease, folosire de droguri, limbaj în continuu vulgar. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=264