www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=262

Regia:Susan Stroman
Roluri principale:Uma Thurman, Matthew Broderick, Nathan Lane
Gen:Comedie, Muzical
Durata:134
Producator:Universal Pictures, Brooksfilms
Premiera în România:10.03.2006

Nu adesea se întâmpla ca un film de succes sa devina un oi mai de succes muzical de scena oi apoi sa revina pe ecrane. Însa "Producatorii" constituie acea rara excep?ie, oi se dovedeote a fi un excelent film dupa marele succes al lui Mel Brooks de pe Broadway. Spectacolul este pus în scena înca cu succes în New York oi Londra, dar acum toata lumea îl poate vedea cu mare parte din legendara distribu?ie intacta.

Max Bialystock (Nathan Lane) este un producator cu o înclina?ie spre eoecuri, ultimul dintre acestea fiind o versiune muzicala a lui "Hamlet". Contabilul Leo Bloom (Matthew Broderick) remarca în treacat ca se pot face mai mul?i bani cu un eoec decât cu o reprezenta?ie de succes. Prin urmare, Max pune la cale o schema pentru a face tocmai acest lucru: sa strânga bani pentru un spectacol care este sortit eoecului oi sa se retraga în Rio fondurile investite. El aduna banii de la doamne în vârsta în fa?a carora joaca scenarii amoroase - totul prezentat într-o uooara nota comica.

Dupa ce analizeaza diverse scenarii, îl aleg pe cel mai rau posibil, "Primavara lui Hitler", un muzical care îl ridica în slavi pe Adolf Hitler. Ob?in drepturile de la un nazist excentric, Franz Liebkind (Will Ferrell), pe care îl viziteaza în mansarda sa din Manhattan, unde îoi creote porumbeii calatori. (El trimite pasarile în Argentina cu mesaje pentru Der Fuhrer.) Îl angajeaza pe regizorul lipsit de talent Roger DeBris (Gary Beach) oi pe asistentul sau Carmen Ghia (Roger Bart), pentru a pune în scena spectacolul. Ca secretara a lor o angajeaza pe suedeza sexy Ulla (Uma Thurman), care vine la ei pentru o audi?ie. Dezastrul este asigurat. Oare?

Regizoarea Susan Stroman îoi face un bun debut în lumea filmului, re-creând cu fidelitate aclamata ei punere în scena. Footii actori de scena Lane, Broderick, Beach oi Bart sunt to?i într-o forma foarte buna, oi li se alatura un extrem de comic Ferrell oi o surprinzator de buna Thurman, care se dovedeote a fi foarte credibila ca oi cântarea?a oi dansatoare.

Filmul con?ine umor obscen oi ofensator, incluzând stereotipuri legate de homosexuali, travesti?i, aluzii sexuale, costume oi dansuri indecente, limbaj necizelat oi violen?a comica. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=262