www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=248

Rumor Has It...

Regia:Rob Reiner
Roluri principale:Jennifer Aniston, Kevin Costner, Mark Ruffalo
Gen:Comedie, Drama
Durata:96
Premiera în România:10.02.2006

Ce ar fi daca filmul "The Graduate" din 1967 ar fi bazat pe fapte reale? Ar avea rela?ia dintre mai în vârsta doamna Robinson oi tânarul Benjamin Braddock repercusiuni dupa ani oi ani? Aceasta este premisa, promi?atoare dar în final dezamagitoare, a filmului "Secrete de familie", ce reuneote o distribu?ie buna în jurul unei poveoti neinspirate.

Sarah Huttinger (Jennifer Aniston) este o jurnalista ce scrie rubrica de anun?uri mortuare a ziarului The New York Times. Este în pragul casatoriei cu prietenul ei Jeff (Mark Ruffalo), dar are îndoieli în acest sens. Când filmul începe, ei zboara spre nunta surorii ei (Mena Suvari), în Pasadena. (În avion încearca sa faca dragoste, cu rezultate dezastruoase - este una din mai multele scene necomice din acest film.) Ajunsa acasa, Sarah afla de la bunica, Katharine (Shirley MacLaine), ca mama ei a avut o aventura înainte sa se însoare cu tatal ei. Acum ea trebuie sa afle daca zvonul e adevarat: se spune ca "The Graduate" (mai întâi carte, în 1963, apoi film) a fost inspirat din propria ei familie, Katharine fiind de fapt "doamna Robinson" din poveste. Daca ar fi aoa, atunci Sarah ar putea avea de fapt un alt tata.

Sarah da de urmele iubitului mamei ei, Beau (Kevin Costner), acum un miliardar celebru, oi îi arunca în fa?a suspiciunile ei, spunându-i ca ar putea fi fiica lui. El asculta acuza?iile oi apoi îi explica faptul ca aoa ceva nu este posibil, el fiind steril de mai mul?i ani, dupa un incident la fotbal. O vrajeote cu farmecul sau oi în scurt timp îi vedem pe amândoi în pat, împreuna. Urmeaza diverse neîn?elegeri oi sentimente contradictorii, inclusiv spectrul pentru Saraha de a se fi culcat cu propriul tata. La final toate se lamuresc, dar fara sa lase un gust placut. Aniston se potriveote rolului, dar prezum?iile oi ac?iunile ei în mod repetat greoite, conform scenariului, o fac mai degraba obositoare decât atractiva. Costner oi Ruffalo joaca bine rolul barba?ilor din via?a ei. MacLaine este plina de via?a oi stralucitoare, ca de obicei, dar nu atât de savuroasa ca în recentul film "Eu cu sora mea mai mica". Regizorul conduce bine filmul, iar finalul ar putea fi considerat chiar pro-familist, dar exista totuoi prea mult balast.

Filmul are o viziune permisiva fa?a de sexul premarital, include situa?ii sexuale, unele blasfemii, limbaj vulgar, referin?e la droguri, la prezervativ oi nuditate par?iala. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=248