www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=212

Deuce Bigalow: European Gigolo (Deuce Bigalow 2)

Regia:Mike Bigelow
Roluri principale:Rob Schneider, Eddie Griffin
Durata:83
Producator:Happy Madison Productions
Premiera în România:14.10.2005

Gusturile nu se discuta. Ceea ce pentru unii oameni este amuzant, pentru altii poate fi lipsit de haz si ofensator. Aceasta se aplica si în cazul filmului "Deuce Bigalow: gigolo european", continuarea la "Un gigolo de doi bani". Pentru cei care nu au vazut aceasta prima parte, Rob Schneider este un curatator de acvarii ajuns gigolo, care compenseaza lipsa farmecului personal sexual prin faptul ca sta de vorba cu clientele, si le ajuta sa depaseasca dizabilitati fizice precum gigantism, obezitate si sindromul Tourette.

În aceasta noua aventura, Deuce Bigalow ajunge în Amsterdam, Olanda, unde se reîntâlneste cu prietenul si fostul sau proxenet T J Hicks (Eddie Griffin). La Amsterdam se reunesc sute de gigolo din întreaga lume pentru a participa la cea de a 473-a întâlnire anuala a Societatii Internationale a Prostituatilor. Nevenindu-i sa creada ca prostitutia si droguri precum marijuana pot fi legale în Olanda, lui Deuce începe sa îi placa sederea în Amsterdam, când T J devine deodata implicat în uciderea unora dintre cei mai cunoscuti gigolo ai Europei. Deuce devine din nou gigolo, si de aici pâna la finalul previzibil al filmului joaca iarasi rolul de terapeut pe probleme sexuale pentru mai multe femei cu dizabilitati fizice. El reuseste sa îl aduca pe adevaratul vinovat în fata justitiei, salvând reputatia prietenului sau.

"Deuce Bigalow: gigolo european" se bazeaza pe portii mari de vulgaritate pentru a produce râsete. Filmul contine mult umor sexual si vulgar, nuditate partiala si violenta comica, abordare comica a dizabilitatilor fizice si mentale, referiri la droguri si mult limbaj vulgar si necizelat. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restrictionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=212