www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=208

Regia:Sean McNamara
Roluri principale:Hilary Duff, Oliver James
Gen:Drama, Romantic
Durata:103
Producator:New Line Cinema
Premiera în România:23.09.2005

O tânara dintr-un mic oraoel viseaza sa ajunga cântarea?a în drama romantica pentru tineri "Fa-te auzit!" Regizat de Sean McNamara, filmul este lipsit de originalitate, dar acest fapt este compensat de mesajul pozitiv oi de interpretarea efervescenta a tinerei Hilary Duff. Ea o interpreteaza pe Terri Fletcher, o tânara de 16 ani din Arizona, a carei frumoasa voce îi ofera ocazia sa participe la un program de vara al unui prestigios Conservator din Los Angeles. Deoi este sprijinita de mama ei (Rita Wilson) oi de fratele mai mare (Jason Ritter), speran?ele lui Terri sunt rapid doborâte de tatal ei prea protector (David Keith), care o vrea în familie, acasa, sa ajute la pusul mesei.

O tragedie îi stinge temporar aspira?iile muzicale - nu poate nici macar sa cânte în corul bisericii -, dar, încurajata de mama ei oi de boema matuoa Nina (Rebecca De Mornay), Terri îoi da seama ca vocea ei este un dar care nu trebuie pastrat sub obroc. Mama oi matuoa inventeaza un plan: îi spun tatalui lui Terri ca fata îoi va petrece vara la matuoa sa. Nu este o solu?ie morala, dar din fericire Terri nu se simte bine sa îoi minta tatal. Sosita în L.A., tânara fara pregatire se simte neajutorata. În pauzele dintre ore - care par a ocupa elevilor mai mult timp decât orele efective - Terri reuoeote sa îoi faca prieteni: Denise (Dana Davis) oi Jay (Oliver James), îndragostindu-se de Robin (Lauren C. Mayhew). ai daca cineva nu intuieote ce se întâmpla, va spunem: cu un profesor mai ciudat (John Corbett), Terri reuoeote sa se faca auzita, într-un grandios recital de final.

Filmul este plin de clioee oi de discursuri de genul: urmeaza-?i visul! Cu toate acestea, este genul de film înal?ator care trece testul celor mai mul?i parin?i. Familia este prezentata într-o lumina pozitiva, iar povestea de dragoste se limiteaza la saruturi oi la plimbari pe malul marii, fara celelalte ingrediente din campusuri prezentate prin alte filme. Atractivitatea filmului se datoreaza în mare parte lui Hillary Duff, care mai are înca aspectul unei ocolari?e, oi, pentru moment cel pu?in, nu a cazut în cursa ca alte vedete pop, transformându-se în obiect de placeri. Radiaza fericire oi este aoa cum ?i-ai dori sa fie o eleva astazi.

Probabil "Fa-te auzit!" nu se va face auzit decât în mediul caruia îi este adresat: fetele tinere. Caldura sa oi mesajul crede-în-tine sunt însa recomandabile, aoa ca acest film merita sa se faca auzit! Datorita unui accident de maoina, unei scene cu be?ie oi unor expresii necizelate, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=208