www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=199

Regia:Nora Ephron
Roluri principale:Nicole Kidman, Will Ferrell
Gen:Aventuri, Comedie, Fantastic
Durata:102
Producator:Columbia Pictures
Premiera în România:02.09.2005

Reluarile continua, acum venind rândul unui serial din anii 1960, despre un barbat muritor care se însoara cu o vrajitoare cu un nas special. Regizoarea oi scenarista Nora Ephron a fost suficient de inteligenta pentru a nu relua clasica poveste, încadrând de fapt originalul într-o poveste moderna. În actualul film, Jack Wyatt (Will Ferrell) este un actor în pragul divor?ului care doreote sa reînvie serialul, jucând el rolul so?ului Darrin, spre a-oi relansa cariera. Are nevoie de o partenera anonima care sa nu îl eclipseze. O descopera astfel pe frumuoica Isabel Bigelow (Nicole Kidman), într-o librarie, bagându-oi nasul - care seamana izbitor cu al originalei Elizabeth Montgomery - prin car?i.

O invita la o cafea, dar ce nu otie el este ca Isabel chiar este o vrajitoare, decisa sa renun?e la puteri pentru o via?a "normala", idee privita cu neîncredere de tatal ei, Nigel (Michael Caine). Isabel intra în planul lui Jack, acceptând spectacolul doar ca sa fie alaturi de el. Este tocmai ce îi trebuie lui Jack: o partenera fara ambi?ii. Dar nu pentru mult timp. Când Isabel îl aude pe Jack vorbind cu agentul sau, Richie (Jason Schwartzman), lucrurile se întorc oi ea se hotaraote sa preia controlul lucrurilor, chiar daca este nevoie oi de pu?ina magie. Prietenele ei, Maria (Kristin Chenoweth) oi Nina (Heather Burns) o ajuta pe matuoa Clara (Carole Shelley) sa arunce o vraja asupra lui Jack, care se îndragosteote complet de Isabel, oi nu îi mai pasa nici macar ca popularitatea ei o depaoeote pe a lui. Isabel anuleaza însa vraja oi îi câotiga inima fara vrajitorii, ci "natural".

Comedia este mai degraba amuzanta decât copios de hilara, dar aduce un omagiu cuvenit precursorului de pe micul ecran. Scenariul ar fi putut avea îmbunata?iri, dar la final transmite un mesaj pozitiv despre onestitate oi prietenie. Kidman este minunata, cu o voce ooptita a la Marilyn Monroe, demonstrând abilita?i pentru comedie. Aproape ca îl umbreote pe Ferell, dupa cum face personajul ei în film, dar presta?ia ei se îmbina fericit cu a acestuia, precum oi cu a celorlalte nume importante din distribu?ie.

Filmul con?ine unele expresii brute, umor sexual, elemente de vrajitorie, nuditate par?iala neclara, facându-l recomandabil mai ales pentru adul?i oi eventual adolescen?i mari. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=199