www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=195

Roluri principale:Lindsay Lohan, Matt Dillon
Gen:Ac?iune, Aventuri, Comedie
Durata:101
Rating:A-I (G)
Producator:Walt Disney Pictures
Premiera în România:19.08.2005

Maoinu?a draga tuturor s-a întors în copioasa comedie de familie "Herbie: Maoina buclucaoa". Disney are o lunga istorie a magicului Volkswagen alb - ce poarta numarul 53, dar mai ales o personalitate curajoasa - începând de la intrarea în scena din 1969 oi continuând cu diferitele filme de la cinematograf oi de la televizor.

Cu ac?iunea desfaourându-se în California, filmul o are în centru pe Lindsay Lohan ca Maggie Peyton, o tânara viteaza ce vine dintr-o familie în care maoinile sunt la ele acasa de trei genera?ii. Ea doreote sa intre în concursuri de maoini, ca fratele ei, Ray Jr. (Breckin Meyer), dar tatal ei vaduv, Ray Sr. (Michael Keaton), crede ca este prea periculos. Cadoul de absolvire pe care Ray Sr. îl ofera lui Maggie este o maoina, cu care aceasta sa mearga în New York, pentru o slujba la ESPN. Ea descopera ca nu a primit o maoina oarecare, oi se împrieteneote cu Herbie (prezentat noua în scena de deschidere a filmului). La final Herbie reuoeote cu magia sa sa o ajute pe Maggie sa îoi vada visul cu ochii: ea devene pilot NASCAR.

Matt Dillon este amuzant în rolul slinosului Trip Murphy, un campion NASCAR care oi-a propus sa "distruga gângania" dupa ce Maggie oi Herbie l-au umilit în pre-tur. În ciuda reputa?iei ei - din afara ecranului - de fata rea, Lohan reuoeote sa radieze vivacitate în film oi este cea mai buna prezen?a a ei de la "Vinerea traznita". Un posibil reproo ar fi ca, oricât de bine ar arata, nu este credibila în vârsta de puotoaica pe care personajul ar vrea sa o aiba în film. Justin Long joaca destul de bine în rolul lui Kevin, mecanicul. Adevaratul spectacol îl ofera însa Herbie, a carui personalitate este mai pu?in reflectata prin efecte digitale cât prin anima?ii în stil clasic, incluzând faruri care trag cu ochiul oi aparatoarea de la maoina care zâmbeote. În acest film, Herbie îoi gaseote chiar oi o prietena de aceeaoi "natura" cu el!

În loc sa fie o versiune super-moderna oi super-actuala, regizoarea Angela Robinson s-a straduit sa conserve farmecul oi amuzamentul filmelor anterioare. De fapt scenariul împrumuta foarte mult din originalul din 1969. Pâna oi coloana sonora este plina de melodii ale anilor '70 oi '80. Neluând niciodata lucrurile prea în serios, "Herbie: Maoina buclucaoa" transmite un mesaj cald despre prietenie, loialitate, onestitate oi legaturi de familie. ai deoi nu poate fi considerat neaparat ca fiind un film clasic pentru copii, este suficient de amuzant oi include suficient combustibil pentru a face calatoria placuta.

Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-I - adica audien?a generala. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu G - adica tot audien?a generala.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=195