www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=191

Regia:Florent Emilio Siri
Roluri principale:Bruce Willis, Kevin Pollak
Gen:Actiune, Drama, Thriller
Durata:113
Producator:Cheyenne Enterprises
Premiera în România:05.08.2005

"Ostaticul" este un thriller tensionat - adesea violent - despre un fost negociator de ostatici, Jeff Talley (Bruce Willis), care s-a mutat într-un mic oras si a devenit sef al politiei dupa ce o încercare de negociere s-a terminat tragic, dupa cum vedem din primele scene ale filmului. Dar Talley reintra nu dupa mult timp în actiune atunci când influentul Walter Smith (Kevin Pollak) si trei copii ai acestuia sunt luati ostatici de niste tineri huligani.

În mod surprinzator, Smith se dovedeste a avea legaturi cu lumea criminala. Desi Talley încearca sa evite actiunea, fiind prea apasat de amintirile dureroase ale trecutului recent, va trebui în final sa intre în joc, deoarece sotia si fiica îi sunt deodata luate ostatice de forte necunoscute care vor sa puna mâna pe ceva valoros din locuinta acestuia. Regizorul Florent Siri tine firul filmului tensionat în permanenta, astfel ca unele elemente nerealiste ale complotului pot fi trecute rapid cu vederea. Bruce Willis ofera o interpretare convingatoare, iar Ben Foster este îngrozitor de elocvent în rolul celui mai rau dintre tineri. Imaginea si productia dau un plus acestui film, altfel destul de întunecat.

Filmul contine numeroase exprimari vulgare, focuri de arma, violenta si sânge, trupuri în flacari, comportament maniac, folosire de droguri. Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar si pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restrictionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=191