www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=186

Regia:Adam Shankman
Roluri principale:Vin Diesel
Gen:Ac?iune, Comedie
Durata:95
Producator:Walt Disney Pictures
Premiera în România:15.07.2005

Arnold Schwarzenegger (senator astazi), a fost primul dur de la Hollywood care a facut schimbarea dramatica de la film de ac?iune la film de comedie. Aceasta se întâmpla în 1994. Acum Vin Diesel încearca aceeaoi re?eta în "Bona de la For?ele Speciale". Shane Wolfe (Vin Diesel) este un luptator din Navy Seal, trimis sa îl salveze pe Howard Plummer, rapit dupa ce a dezvoltat un program de încriptare numit Ghost. În final prof. Plummer este omorât atunci când se încearca salvarea lui din mâinile sârbilor.

Comandantul Bill Fawcett (Chris Potter) îl trimite pe Wolfe sa îi pazeasca pe cei cinci copii ai profesorului. Între timp Fawcett oi Julie (Faith Ford), vaduva profesorului, merg la Zurich sa încerce sa recupereze cheia la seiful în care se afla discheta cu programul Ghost. Acasa, Wolfe se transforma din militar în bona. Ini?ial încearca sa conduca lucrurile ca la armata, dar în timp câotiga inimile copiilor care se mobilizeaza, depaoesc problemele interne, fac cura?enie în casa, se îndragostesc de directoarea ocolii, îi prind pe cei rai oi traiesc ferici?i pâna la adânci batrâne?i...

Titlul în engleza al filmului este "Pacifier" (Pacificatorul): dar nu exista nimic pacificator în acest film. Se doreote a fi un film de familie, oi dintr-un anume punct de vedere este. Nara?iunea nu straluceote, interpretarea este plata, iar umorul nu este foarte reuoit. Cel mai grav este însa aspectul etic: Shane Wolfe rezolva aproape toate problemele prin violen?a fizica. Mai mult, aoa îi înva?a oi pe copii sa faca. Ce mesaj transmite oare acest film copiilor?

Scene de violen?a, umor brut oi aiurit, pe alocuri expresii grosolane oi unele secven?e cu copii în pericol. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-II - adica pentru adul?i oi adolescen?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP - adica se recomanda acordul parin?ilor.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=186