www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=173

Regia:Nigel Cole
Roluri principale:Ashton Kutcher, Amanda Peet
Gen:Comedie, Drama, Romantic
Durata:105
Producator:Touchstone Pictures
Premiera în România:03.06.2005

Regizorul Nigel Cole ne ofera o comedie pe alocuri placuta, dar nu extraordinara, în filmul "Din prea multa dragoste", din pacate mult prea asemanator cu comediile romantice de astazi, care merg în special pe "contrariile se atrag". Oliver (Ashton Kutcher) este un recent absolvent care locuieote în Los Angeles oi doreote sa îoi înceapa o afacere pe Internet. Emily (Amanda Peet) este o fata cu spirit liber, oi cu o istorie a dezamagirilor în dragoste.

Oliver oi Emily se întâlnesc într-o cursa de avion ce se îndreapta spre New York, dupa ce el a asistat la finalul ultimei ei rela?ii, într-o scena din aeroport. Se privesc ochi în ochi în timp ce aoteapta avionul, oi fac sex (se deduce) atunci când Emily navaleote spontan în toaleta avionului unde Oliver se cura?a dupa un incident cu apa minerala. Ei se întorc apoi la locurile lor fara a-oi oti macar numele unul altuia. Ajunoi în New York, Oliver oi Emily se despart, cica nu s-ar potrivi. O (alta) întâlnire din întâmplare face sa îoi petreaca apoi dupa-amiaza împreuna. Conversa?ia ajunge la planurile lor pe termen lung: Emily nu vrea nimic; Oliver însa are viitorul bine trasat. Mai în gluma mai în serios, el îi spune ei ca în oase ani va fi bogat oi casatorit cu o femeie frumoasa, oi îi da chiar numarul sau de telefon pentru ca ea sa poata verifica atunci predic?ia lui.

O iau apoi pe drumuri diferite, dar nici unul nu uita de celalalt. El începe sa lucreze pe Internet. Ea încearca sa fie mai întâi actri?a, apoi se apuca de fotografie. Drumurile li se intersecteaza de-a lungul anilor, în oraoe diferite oi în situa?ii de via?a diferite. De fiecare data atrac?ia dintre ei creote, dar nici unul nu admite. Între întâlniri, filmul ofera medita?ii despre dificulta?ile rela?iilor din ziua de astazi, precum oi despre nestatornicia inimii omului. Nu este prea greu de ghicit spre ce se îndreapta filmul din acest punct.

Kutcher, reuoeote un rol mai bun decât cel din "Zbor de fluture", dar nu extraordinar. Peet are un rol care este interesant de urmarit, dar pare ciuntit de scenariul mediocru. Împreuna ei nu arata prea multa stralucire. Kal Penn oi Kathryn Hahn sunt prietenul lui Oliver respectiv prietena lui Emily, doua dintre personajele secundare ale caror roluri nu cunosc o dezvoltare suficienta. Filmul priveote cu nepasare rela?iile sexuale premaritale, scena din avion fiind elocventa. Împreuna cu o alta scena din film, au facut ca ratingul sa fie AP-13.

Filmul con?ine câteva scene sexuale, inclusiv o nuditate din umbra, be?ie oi expresii profanatoare. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=173