www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=171

Regia:Geoffrey Sax
Roluri principale:Michael Keaton, Deborah Kara Unger
Gen:Drama, Mister, Thriller
Durata:101
Producator:Universal Pictures
Premiera în România:27.05.2005

În ieftinul thriller supranatural "Vocea mor?ii" (Universal), Michael Keaton îl îmbunata?eote pe Haley Joel Osment: aude oi vede "persoane moarte" sau care cel pu?in în curând vor muri. ai spectatorii vad în Keaton un actor a carui cariera va muri daca va continua sa aleaga astfel de filme.

Keaton îl interpreteaza pe Jonathan Rivers, un arhitect care are tot ce oi-ar putea dori: o frumoasa (a doua) so?ie, Linda (Chandra West), un copil pe drum oi o afacere de succes. Dar toate se schimba când Linda dispare oi este gasita moarta dupa câteva zile. Jonathan nu reuoeote sa faca fa?a durerii provocata de pierderea suferita. În curând însa, el este contactat de un strain (Ian McNeice) ce pretinde ca a primit mesaje de la spiritul Lindei. Jonathan este mai întâi sceptic, dar dupa o demonstra?ie elocventa, se "converteote". El devine obsedat sa o contacteze pe Linda prin "Fenomenul de Voce Electronica", un proces care s-ar petrece cu aparate electronice casnice precum televizorul, oi care permite comunicarea cu mor?ii. Mesajele primite de la ei sunt criptice oi de regula foarte concise (poate pentru ca apelurile de la aoa mare distan?a sunt exorbitante).

Dar navigarea pe "necronet" a lui Jonathan conduce la consecin?e nebanuite oi la oaspe?i neinvita?i de "dincolo", inclusiv un trio de strigoi. Din pacate actorii de "dincoace" nu exceleaza la capitolul via?a. Majoritatea interpretarii oferite de Keaton sunt cadre de aproape în care îoi arcuieote sprânceana a nedumerire - un sentiment pe care îl vor împartaoi fara îndoiala oi spectatorii. În timp ce filmul ridica unele probleme escatologice interesante despre via?a de apoi, el nu reuoeote sa ajunga la un nivel profund. Regizorul Geoffrey Sax încearca sa îi distraga pe spectatori de la scenariul slab cu scene horror mai mult hilare decât de speriat. Iar firul poli?ist cu ucigaoul în serie nu face decât sa creasca confuzia în acest film în care nu s-a investit suficienta materie cenuoie.

Filmul con?ine unele secven?e înfricooatoare oi imagini cu crime, o încercare de sinucidere, oi dialoguri cu expresii grosolane. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=171