www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=167

Roluri principale:Samuel L. Jackson, Ice Cube
Gen:Ac?iune
Durata:95
Rating:O (AP-13)
Producator:Columbia Pictures
Premiera în România:29.04.2005

Ice Cube vrea sa ne impresioneze în "Triplu X - 2" (Columbia), continuarea greoaie oi detestabila a filmului de ac?iune din 2002, care îl avea atunci ca vedeta pe Vin Diesel. Cântare?ul de rap oi actorul Ice Cube îl interpreteaza pe Darius Stone, un soldat din trupele speciale, aflat ini?ial în închisoare pentru ca a lovit un superior. El este recrutat pentru o misiune foarte importanta de Augustus Gibbons (acelaoi Samuel L. Jackson), oeful agen?iei supersecrete care doreote sa salveze SUA dintr-un haos ce se contureaza la orizont.

Gibbons îl ajuta pe Stone sa evadeze oi doreote sa îl infiltreze în tabara care urmareote asasinarea preoedintelui american (interpetat de Peter Strauss), considerat veriga slaba a securita?ii na?ionale. Aceasta tabara vrajmaoa este condusa de secretarul apararii (Willem Dafoe), care pe vremuri a fost ofi?er superior al lui Stone oi al lui Gibbons. Deoi este o apari?ie captivanta pe ecran, scenariul din acest film nu i-a permis, nici nu i-a solicitat lui Ice Cube sa îoi demonstreze actoria. La fel de monoton ca Diesel în filmul anterior, Ice Cube îoi foloseote în special urmatorii muochi: cei de la degetul cu care trage; cei de pe fa?a ca sa scoata grimase pline de sarcasm oi dispre?; oi cei din laringe, pentru mormait.

Pacat ca regizorul Lee Tamahori, a carui cariera a început promi?ator cu brutalul dar emo?ionantul film "Once Were Warriors", s-a angrenat în acest film de "da-i oi distruge tot oi toate". Deoi tehnic filmul are punctele lui bune, el cade grandomania filmelor de ac?iune moderne, cu testosteron din plin, dar cu un complot slab. La final poate fi caracterizat ca de doua ori mai violent, de doua ori mai plicticos oi de doua ori mai fara noima decât originalul.

Filmul con?ine violen?a repetata, expresii vulgare, scene cu aluzii sexuale. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu O - adica ofensator moral. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, filmul fiind interzis pentru copiii sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=167