www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=160

Roluri principale:Brenda Blethyn, Jim Cummings
Gen:Aventuri, Anima?ie
Durata:68
Rating:A-I (G)
Producator:DisneyToon Studios
Premiera în România:15.04.2005

Fermecatorul film de anima?ie "Winnie-Ursule?ul de Pluo oi Elefan?elul" ("Pooh's Heffalump Movie") (Disney) pentru întreaga familie, care dureaza doar 63 de minute, marcheaza una dintre cele trei incursiuni în lumea lui ursule?ului de pluo Winnie. Celelalte doua au fost: "Aventurile Tigrioorului" ("The Tigger Movie") (2000) oi "Marea aventura a Porcuoorului" ("Piglet's Big Movie") (2003).

În noua aventura, Winnie (voce Jim Cummings) oi prietenii sai - Tigrioorul (voce tot Jim Cummings), Porcuoorul (voce John Fiedler), Magaruoul (voce Peter Cullen), Iepurele (voce Ken Sansom) oi cangurul Roo (voce Nikita Hopkins) - se pornesc sa prinda creatura înfricooatoare care a invadat idilica lor Padure a Celor o Suta de Acri. Amenin?atorul intrus se dovedeote îna a nu constitui deloc un pericol, ci dimpotriva un animal inofensiv oi jucauo (voce Kyle Stanger), un elefant de culoarea strugurilor, oi este el însuoi speriat, ratacit oi singur.

El se împrieteneote cu Roo, care a fost lasat în urma pentru ca este prea mic pentru a participa la "periculoasa" misiune, oi care îl ajuta sa îoi gaseasca mama, pe Kanga, (voce Brenda Blethyn). Împreuna ei îi înva?a pe Ursule? oi gaoca sa o lec?ie importanta despre a fi bun cu cei care sunt diferi?i fa?a de tine, o lec?ie valoroasa oi pentru lumea noastra sfâoiata de conflicte, în care cei care sunt diferi?i sunt adesea trata?i cu ostilitate. Elefan?elul reprezinta teama de necunoscut. Ca în cazul Ursule?ului, provocarea este de a depaoi ignoran?a oi prejudeca?ile cu în?elegere.

Filmul regizorului Frank Nissen combina anima?ia tradi?ionala realizata fara ajutorul computerului cu o muzica vesela, pentru a oferi o frumoasa parabola despre prietenie oi acceptare, care celebreaza familia oi inocen?a copilariei.

Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-I - adica audien?a generala. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu G - adica tot audien?a generala.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=160