www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=145

Regia:John Moore
Roluri principale:Dennis Quaid, Tyrese, Giovanni Ribisi
Gen:Ac?iune, Aventuri
Durata:105
Producator:20th Century Fox
Premiera în România:04.03.2005

"Pasarea Phoenix" ("The Flight of the Phoenix") (20th Century Fox) este un remake - nu la fel de reuoit - al filmului de aventura cu acelaoi nume din 1966, în care au jucat James Stewart oi Richard Attenborough, despre un avion care se prabuoeote într-o regiune îndepartata a deoertului Gobi. Supravie?uitorii - între care pilotul (Dennis Quaid), o îndraznea?a oi dragu?a geoloaga (Miranda Otto) oi un barbat misterios (Giovanni Ribisi) - ramân fara radio oi cu hrana pu?ina.

Cu speran?a ca vor reuoi sa se salveze, ei decid sa construiasca un avion din resturile celui prabuoit, botezându-l dupa numele miticei pasari care a renascut din propria-i cenuoa. Pe lânga obionuitele conflicte de grup oi ciocnirile dintre personalita?i diferite, supravie?uitorii se confrunta oi cu furtuni de nisip ucigatoare oi cu jefuitori mongoli.

În timp ce amplasarea a fost schimbata din Sahara în Gobi, oi grupul este mai variat din punct de vedere etnic, noul film este destul de fidel fa?a de original. Versiunea din 1966 a fost regizata de Robert Aldrich, iar noua versiune este produsa de fiul lui Aldrich, William, oi regizata de John Moore.

Filmul con?ine o anumita doza de violen?a, inclusiv o crima oi o scena tensionata cu prabuoirea avionului, un comentariu anti-religios oi limbaj pe alocuri necizelat. Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=145