www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=141

Meet the Fockers (Meet the Parents 2)

Regia:Jay Roach
Roluri principale:Robert De Niro, Ben Stiller, Dustin Hoffman
Durata:115
Producator:Tribeca Productions
Premiera în România:18.02.2005

"Doi cuscri de coomar" (Meet the Fockers) este o continuare a comediei de succes din 2000 "Un socru de coomar" (Meet the Parents), însa nu este la fel de reuoita. Filmul îl readuce în fa?a noastra pe Gaylord Focker (Ben Stiller) logodit cu Pam (Teri Polo). Tatal logodnicei sale, fostul agent CIA Jack Byrnes (Robert De Niro), doreote sa îi cunoasca pe parin?ii viitorului sau ginere, oi astfel, împreuna oi cu mama, Dina Byrnes (Blythe Danner), o pornesc la drum spre Florida, într-un autoturism cu rulota, pentru a se întâlni cu mama oi tatal lui Gaylord.

Ei sunt întâmpina?i de extrem de sociabilul Bernie Focker (Dustin Hoffman), de la ale carui saruturi de bun venit Jack se trage înapoi. Bernie este un avocat care nu a mai lucrat de 20 de ani, ramânând acasa pentru a avea grija de fiul sau. So?ia sa, Roz, terapeut sexual (Barbra Streisand) tocmai se afla în mijlocul unei întâlniri cu persoane de vârsta a treia. Deoi so?ii Focker sus?in ca ea doar preda yoga, familia Byrnes, în special Jack, sunt stupefia?i.

Lui Jack îi displace stilul de via?a boem al familiei Focker, oi insista ca el oi familia sa sa doarma mai degraba în rulota decât sub acoperioul acestora. Însa dezastrul care ramâne în rulota în urma unei curse zgomotoase între pisica familiei Byrnes oi câinele familiei Fockers îi for?eaza sa se culce pâna la urma în casa.

Pam îi spune lui Gaylord ca este însarcinata, fapt pe care Roz îl intuieote deja, oi în final toata lumea otie adevarul, mai pu?in Jack. În timpul unei cine, se afla faptul ca bucatareasa de origine latino-americana, Isabel (Alanna Ubach), a avut la un moment dat o aventura cu Gaylord. Mai târziu, când Jack îl întâlneote pe fiul ei nelegitim, care seamana foarte mult cu Gaylord, Jack presupune ca acesta ascunde o progenitura secreta. Astfel îl considera un oarlatan, nedemn de mâna fiicei sale.

Deoi filmul sus?ine în cele din urma valorile familiei, limbajul oi situa?iile sunt adesea vulgare, iar umorul trece adesea pragul prostului gust. Pentru con?inutul plin de situa?ii oi aluzii cu caracter sexual, limbajul nemanierat oi nuditate pasagera, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=141