www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=131

Regia:Stephen Hopkins
Roluri principale:Charlize Theron, Geoffrey Rush, Emily Watson
Durata:122
Rating:
Producator:Home Box Office (HBO)
Premiera în România:28.01.2005

Într-un film despre o personalitate, i se poate aduce acesteia un omagiu, se poate face o vedere de ansamblu asupra carierei sale, sau un portret de familie. Acest interesant film, "Eu, Peter Sellers", le face pe toate. Filmul ne ofera o cronologie a vie?ii oi carierei actorului britanic Peter Sellers, scene în care îl vedem împreuna cu familia sa, oi câteva specula?ii psihologice, prezentându-ne capriciile oi imaturitatea omului, regretele pentru ranile din spatele scenelor produse chiar oi asupra celor pe care i-a iubit, reuoind totuoi sa creeze o mul?ime de personaje comice memorabile - unii oi-l amintesc probabil din "Întoarcerea Panterei Roz", de exemplu.

Scenografii Christopher Markus oi Stephen McFeeley au condensat mult material în doua ore. Regizorul Stephen Hopkins a creat o varietate de atmosfere oi mai multe lumi: case, studiouri, farmecul cinematografiei. Pentru aceasta a fost ajutat enorm de distribu?ia filmului, în special de Geoffrey Rush, care îoi ilustreaza din nou talentul, intrând cu abilitate în rolul lui Peter Sellers, oferindu-ne un personaj real, subiect al iubirii oi al urii.

Emily Watson interpreteaza excelent rolul primei so?ii a actorului, Anne, în timp ce Charlize Theron este fermecatoarea oi tulburatoarea Britt Eklund, cu care Sellers a avut o rela?ie timp de cinci ani. Miriam Margoyles da via?a rolului obsesivei oi posesivei mame, Peg, în timp ce Peter Vaughan este tatal lui Peter. Între personaje se mai numara multe celebrita?i, inclusiv Blake Edwards (John Lithgow) oi regizorul Stanley Kubrick (Stanley Tucci).

Pentru cei care oi-l amintesc pe Peter Sellers oi îi îndragesc personajele, filmul este obligatoriu de vazut. El poate de asemenea deschide opera actorului catre audien?ele mai tinere.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=131