www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=125

Bridget Jones: The Edge of Reason (Bridget Jones 2)

Regia:Beeban Kidron
Roluri principale:Hugh Grant, Renee Zellweger, Colin Firth
Durata:108
Producator:Working Title Films
Premiera în România:07.01.2005

Problema cu continuarile la filme este ca adesea producatorii lor uita ce s-a întâmplat în primul film, sau cred ca audien?a a uitat. Un exemplu ni-l ofera comedia "Bridget Jones: La limita ra?iunii". În ea, Renee Zellweger reia rolul lui Jones cea durdulie oi romantica, rol pentru care s-a îngraoat din nou. Deoi în primul film îoi jurase sa nu mai fie o "proscrisa a iubirii", o regasim navigând în aceleaoi ape ale geloziei oi lipsei de siguran?a.

"La limita ra?iunii" începe dupa oase saptamâni de la finalul primului film, "Jurnalul lui Bridget Jones". Aceasta întoarce la propriu o pagina noua în via?a ei, anun?ând ca începe "un an nou oi un jurnal nou". Pacat ca paginile îi sunt umplute cu poveoti reciclate oi umor asemenea. Colin Firth este din nou prietenul lui Jones, Mark Darcy. Dupa ce a cucerit inima lui în prima parte, Jones se confrunta acum cu la fel de dificila provocare de a o pastra, îngreunata oi mai mult de prezen?a inteligentei oi frumoasei avocate Rebecca (Jacinda Barrett).

Hugh Grant revine oi el în rolul lui Daniel Cleaver, fostul oef oi iubit al lui Jones. Deoi oi-a schimbat cariera - este acum gazda unui show pentru acelaoi post TV pentru care lucreaza Jones - felul sau de a fi, ironic oi afemeiat, nu s-a schimbat. Dincolo de repeti?iile fa?a de primul film, care includ stilul plin de gafe al eroinei principale oi chiar o încaierare trasa la xerox între Darcy and Cleaver - doar ca aceasta are loc într-o fântâna -, exista unele mici nouta?i. Ele ?in însa mai mult de scene, precum o excursie la schi în Elve?ia oi o deten?ie într-o închisoare din Thailanda, dupa ce Bridget este acuzata pe nedrept de trafic de droguri. (Ea merge în Thailanda în interes de servici, împreuna cu Cleaver, care - surpriza! - încearca sa o seduca.)

Din pacate, un alt lucru care nu s-a schimbat este atitudinea filmului fa?a de rela?iile sexuale premaritale, care poate fi deranjanta pentru mul?i spectatori. Totuoi, dincolo de umorul obscen se vorbeote despre mai larga dorin?a umana de a fi iubi?i în ciuda imperfec?iunilor noastre. "Bridget Jones: La limita ra?iunii" are unele momente distractive. Dar daca a?i vazut primul film, nu exista prea multa "ra?iune" sa va consuma?i timpul oi banii pentru aceasta continuare.

Datorita câtorva rela?ii sexuale sugerate oi unui fir secundar al poveotii legat de lesbianism, precum oi datorita limbajului oi umorului necizelate oi în mod repetat vulgare oi cu aluzii sexuale, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul L - adica limitat, respectiv film problematic chiar oi pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu R - adica acces restric?ionat.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=125