www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=114

Roluri principale:Kim Basinger, Chris Evans
Gen:Ac?iune, Drama, Thriller
Durata:94
Producator:Electric Entertainment
Premiera în România:26.11.2004
Sit oficial:-

Data viitoare când va enerva?i pentru ca celularul dumneavoastra nu are semnal, aminti?i-va ca nu e chiar sfâroitul lumii. Nu acelaoi lucru l-ar spune Kim Basinger în alertul thriller "Cellular" (Celularul) (New Line), în care interpreteaza rolul unei femei ce trebuie sa se bazeze pe bunavoin?a unui strain.

Amplasata în Los Angeles, povestea se învârte în jurul Jessicai Martin (Basinger), o profesoara de otiin?e la liceu, care este rapita din luxoasa ei casa de o trupa ciudata (condusa de Jason Statham), pentru motive care la început nu îi sunt prea clare - oi nici noua. Rapitorii o închid în podul ascunzatorii lor, unde ea reuoeote sa reasambleze cumva un telefon - zdrobit în buca?ele de unul dintre cei care au capturat-o - oi în secret da la întâmplare un apel pentru a cere ajutor.

SOS-ul ei disperat ajunge pe celularul lui Ryan (Chris Evans), un pierde-vara care în mod evident crede ca este vorba de o poanta. Însa teama cu care îi vorbeote Jessica, în ooapta, îl convinge ca nu e o gluma, oi Ryan se trezeote împins într-o periculoasa cursa contra-cronometru pentru a salva o femeie pe care nu a întâlnit-o niciodata. Tensiunea filmului creote atunci când raufacatorii îl rapesc oi pe fiul ei (Adam Taylor Gordon) oi amenin?a sa îl omoare daca femeia nu le ofera anumite informa?ii, despre care ea însa nu are habar.

Un film destul de predictibil, în parte o ac?iune cu suspans, în parte reclama la telefoane mobile, "Celularul" este în esen?a o poveste a bunului samaritean, despre un tip obionuit care ajuta o femeie total straina lui, fara a dori o recompensa. Totuoi, în inten?ia lui de a face bine, Ryan face oi câteva lucruri rele, de exemplu deturneaza maoina unui avocat, având nevoie de ea pentru a o salva pe Jessica, oi amenin?a cu pistolul într-un magazin de telefoane mobile, pentru ca are nevoie de un încarcator înainte sa se descarce bateriile celularului sau. Totuoi în acest din urma caz cel pu?in plateote marfa, odata ce atrage aten?ia personalului.

Datorita violen?ei repetate, unor situa?ii sângeroase oi de teroare, limbajului grosolan, umorului cu tenta sexuala, precum oi vulgarita?ilor, Biroul pentru Film al Conferin?ei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adul?i. Asocia?ia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parin?ilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=114