www.profamilia.ro /recenzii.asp?filme=on&id=100

Regia:Dwight H. Little
Roluri principale:Morris Chestnut, Nicholas Hope
Gen:Actiune, Aventuri, Horror, Thriller
Durata:93
Producator:Screen Gems Inc.
Premiera în România:15.10.2004

"Anaconda 2 - Goana dupa orhideea blestemata" (Screen Gems) este un thriller de actiune atroce despre o expeditie stiintifica trimisa în Borneo de o companie farmaceutica, sa caute o floare rara, o orhidee rosie, ce înfloreste o data la sapte ani, si a carei inflorescenta dureaza doar doua saptamâni. Se spune despre acea planta ca ar avea anumite proprietati ce pot ajuta la prelungirea vietii. Dar expeditia pentru viata devine una a mortii, dupa întâlnirea cu serpii uriasi, mâncatori de oameni.

Filmul regizat de Dwight Little este o continuare a unui film care folosea acum câtiva ani un sarpe anaconda construit mecanic. Acum însa, serpii sunt realizati pe computer, pentru un plus de realism. În fapt însa serpii se misca prea agil, prea rapid, pentru a fi credibili, iar în Borneo specia anaconda nici macar nu traieste. Producatorii s-au folosit de decorul insulei Fiji pentru acest film, o alegere minunata. Însa decorul paleste rapid, odata cu accelerarea actiunii. Ceea ce initial parea o expeditie de rutina, se dezvolta într-o cursa pentru supravietuire, în care animalul haituieste omul, dar si omul pe om. Practic caracterele nici nu ajung sa se dezvolte prea mult, din cauza actiunii pe care filmul pune accentul. Si nici nu stii ce este mai înfricosator: sarpele sau dialogurile neinspirate.

Datorita numeroaselor scene violente, unor imagini înfricosatoare, folosirii unor expresii vulgare si a unor aluzii sexuale, Biroul pentru Film al Conferintei Episcopilor Catolici Americani clasifica filmul cu A-III - adica pentru adulti. Asociatia Americana pentru Filme îl clasifica cu AP-13 - adica se recomanda acordul parintilor, fiind interzis celor sub 13 ani.

Această pagină a fost listată de la adresa: http://www.profamilia.ro/recenzii.asp?filme=on&id=100